Denizbetul Hanımlar 25 haftalığım ve ankara çubuk devlet hastanesine gidiyodum ama ilk doğumu burda yapmıyolarmış bende bunu yeni öğrendim şimdi de nereye gideceğim bilmiyorum etlik veya zekai tahire de gitmek istemiyorum
deletedmom734 Denizbetul zekai tahir veya etlik asla tavsiye etmem.... gidilecekse üniversite hastanelerine gidilmeli daha sakin temiz uzman... ankara tıp👍👌
rsatlgn Aynı dert bende de var 28 haftalığım özele gidiyordum sezeryan dedikleri için korktum hiç bir devlet hastanesi almıyor maalesef ya Zekai tahir ya etlik diyolar
Gulsah3806 Ben zekai Tahir Burak hastanesine gidiyorum başından beri canım 26 haftalığız randevu alıp gidiyorum hiç beklemeden işimi halledip geliyorum ama doğumda pek önermiyorlar genelde orada takip olup fakültede doğum yapacaklarını soylüyor gidenler. Ama fakültede bir problem olsa yine zekai Tahir Burak a gonderiyorlar canım büyük doğum evi olarak geçiyor orası bazı doktorlar çok iyi mesela Könül Mürsel, Hatice Çelik, Demet Kokonalı ben çok memnunum bunlardan ilgililer güleryüzlüler