ikramomm 21+2’de gittim ama 20+3 başından beri 1 hafta geriden geliyor 360 gr iyi midir anneler sizin o haftalarda nasıldı 😊
MerveEbru ikramomm doktorum hiç söylemiyor bebeğin kilosunu falan ne iyi ne kötü sorsam da Siz mi sordunuz o kendi mi söyledi?
Hilalya35 Bir iki hafta ileri yada geri olması sıkıntılı bir durum deil son adet tarihine göre hesapliyorlar ama bebek ne zaman oluştuğu bilinmediği için bir iki hafta önemli olmuyor