Edadrmz Mavisinannesi2 canım 29+2 de gittim en son 32 de tekrar çağırdı ondan aonea ne kadar sıklıkla çağırıcak bende merak ediyorum
Mavisinannesi2 Edadrmz benimki 1 ay sonra gel dedide değişiğime gitti ben 2 haftada bir çağırıyolar diye biliyordum
Edadrmz Mavisinannesi2 yani bencede bu haftalardan sonra daha sık çağırması gerekşyo gibime geliyo ama bi tecrübemde yok aslında artık ne Zaman çağırırsa
kuzeymomsss Mavisinannesi2 benim bildiğim 35ten sonra kontroller sıklaşıyor. Yani bir problem olmadığı sürece
Sinemmmmm58 Mavisinannesi2 eger bi riskiniz yoksa 34 35 e kadar ayda 1 cagriyolar sonra ya haftada 1 yada 2 haftada 1 e dusuruyolar o birazda hamileligin gidisatina bagli bence bende 27 de gittim en son 31 32 ye kadsr gitmeyi dusunmuyorum
Sinem_20 Mavisinannesi2 29+5′de ilk nst’ye girdim sonra 2 haftada bir çağırdı ondan önce 3 haftada gidiyordum 35 haftadan sonra 1 haftaya düştü🙂
Gizem1257 Mavisinannesi2 36+6 hala ayda bir gidiyorum sadece bebeğin hareketlerini gunde 10 kereden az hissedersen nst icin gel dedi o kadar
Sweetbabyy Mavisinannesi2 2 haftada bir gidiyordum ama doktorum herşey normal gidiyor 3 hafta sonra görüyüm dedi 31+4 haftalığım bu gidişimde ne derse onu yaparım
Aysenes2702 27 de gittim 3 hafta sonra gel dedi 30 da yani sonrasında 2 haftada bir gidecekmism yani 32 de gideceğim 34 te de doğumu konusacakmisiz nasıl istiyorum diye bakalım ne olacak.
Mavi010518 Mavisinannesi2 Çoğu kişiye doktorları 1 ay sonra demiş ama benim doktorum haftada bir dedi Allah’a şükür sorunumuz da yok