Meltem55- aynen insanlar hiç susmuyor bende o yüzden şuan hiç sezeryan olcam demiyorum artık,bebek nasıl gelmek isterse öyle olucak diyorum, yoksa söylüyorsun sezeryan diye bir başlıyolar anlatmaya, onun için sende söyleme canım kimseye inan böyle kafan daha rahat şimdi şeyide düşünüyorum söylüyoruz böyle doğumdan sonra olurda ağrı olur sezeryan zor geçer bu sefer başına gelip biz sana demiştik normal ol diye bak al ısrar ettin acı çekiyosun diye başında söylenirler bu tip insanlar Hiç susmuyor