40+2de yatışım yapıldı ve sezeryan oldum bebeğin başı kanala giremediği için sezeryan teecih ettik ameliyattan çok korkardım ama hiç korktuğum gibi değilmiş iğneyi nerdeyse hiç hissetmedim ve hemen uyustum uyustugum anda sondamı taktılar 2 dakika sonra bebeğimin sesini duydum. Tek zorlandığım yanı ilk kalkış ve yürüme benim için çok zordu gazımıda çıkaramadım çok rahatsız edici ama tabi bunlarda geçecek oğlum sağlıklı sıhatli yanımdaya şükürler olsun🤲