Fatma0090 ftmm38 bence cagırdığı gün git canım bana dış gebelik olasılığı demişlerdi keseyi rahim içerisinde görmeleri lazım dış gebelik olursa cok riskli o yuzden dediği gün git geciktirme her ihtimale karsı önlem al
Ruhsar35 Kumsal20 en güzeli bak sinyalleri göndermiş zaten miğden yanıyo bir sonraki evre kusma olmaz inşallah🤦🏻♀️
Fidan97 Bende 5+2 olduk ama en son beta 614 çıkmıştı ayın 22 ne randevu bulamadım ve hiç gitmedim hasteneye inşallah keseyi görürüm ve kalp atışınıda duyarım inşallah çünkü ilki kürtaj oldu çok korkuyorum 😔
Kumsal20 Ruhsar35 bacımmm benim randevu 19 una alındı 🤣 cumartesi benim adamla gitcez pazartesi ise gidiyo diye doktora dedik aralardan alacak gari 🤣
Kumsal20 ezgiguzel- bugün kahvaltıdan sonra 1 tane içtim ya şöyle insanın canı istiyor ama vicdan yapıyorum da 1 tane içtim bidaha icmicem günde 1 yaptım strese gitmim diye böyle böyle bırakmayı düşünüyorum Allah sanada banada kolaylık versin inşallah bacı😂
ezgiguzel- Kumsal20 Ayy amin 😂 Ben de gündelik azaltmaya başladım 4 3 2 1 şeklinde şu an 3 tane içiyorum canım istiyor dediginiz gibi ama tabii belli aralıklarla içiyorum sonra vicdan yapıyorum ben de😂 Umarım birakabiliriz
mgcyldz Mucizeninannesiiii Hayırlı olsun:) 7 Mart’ta öğrendim Perşembe günü doktora gittik 5+1 de kese göründü vajinal USG ile minicik bir şeydi kese 🙈 6+1 e denk geliyor tekrar cagardi bakalım :)