2 buçuk 3 sene sonra kavuştuk oğluşumuza çok bekledik ama Rabbim bize de nasip etti sonunda isteyen herkese versin inşallah aratmasın çünkü çok zormuş zaman nasıl geçecek nasıl olacak edecek derken 30 haftalık olduk bile tüm hamişler sağ salim kucağımıza alalım inşallah evlatlarımızı bi avaz da derler ya öyle kolay ağrısız acısız geçsin inşallah🤲🏻♥️