Aypoy92 30. Haftadan sonra riskli olduğu için yapmıyoruz dediler bana. Covid aşısına öncelik verdiğim için iki aşının arasını biraz açmak istemiştim. Sonuç itibariyle tetanoz aşısı olmadım, doktorum sorun olmayacağını söyledi. Vaktini geçirmeseydim olmayı tercih ederdim. 34. Haftadayım.