Aypoy92 Selam şirin anne adayları bu sene kız senesi mi erkek senesi mi ? Herkes bebişinşn cinsiyetini oylasın bakalım neler çıkacak 🤔 🧐😜
Aypoy92 Bizim çevrede de tek erkek benim bebiş . Gebe sınıfına Girince tüm anneler kız bebek bekliyor bizimki kızları mı hissediyor ne hemen hoplamaya başlıyor 🤣🤦🏼♀️