Busra156 benimde sıkıntım bu 12 haftalık tedavıyle gebeyim
Progestan oksapar proluton
Kullanıyorum kanama alanım yok ama peceteyle kont ettikce geliyo bu da düşük riski olarak geciyor malesef. Bende bilmiyorum nereye kadar nezamana kadar bu surecek Allah yardımcımız olsun
Sizin kanama sebebınız ne ?