Papiiii
Merhaba, bende 9+5 haftalık hamileyim. Tüp bebek tedavisi ile oldu. 7. Haftadan beri kahverengi lekelenmelerim ve kasık ağrısı var. Özelde ve tüp bebek merkezi normal dedi. 9. Haftada aşırı kasık, karın ve bel ağrısı ile acile gittim, 5 gündür hastanede düşük riski nedeniyle yatiyorum. 24 mm kanama alanı var kese arkasında. 3 aydır progestan fitili, ignesi, duphaston, Allah ne verdiyse kullaniyorum. Sizin de kasik ağrılarınız çok muydu, günde lekelenmeleriniz ne kadardı, kanama alanı bitti mi tamamen biraz bahseder misiniz? biraz uzun oldu kusura bakmayın, teşekkürler