Leylasiva21 Slaylmz sol tarafa yapmak iyi ama olmuyor ben sağ tarafa da yatıyorum. 29+6 haftalık hamileyim valla sol tarafim çürüdü resmen
Eminedmr Slaylmz 28 haftaligim sag ve sol dönüşümlü yatıyorum en sağlıklı yatış pozisyonu sol olsada sagada yatilabilir öbür türlü ağrı yapıyor zaten
YeninesilAnne Slaylmz sol taraf iyi evet ama sürekli de tarafa uyuyamıyoruz maalesef. Allah ne verdiyse her pozisyonda uyuyorum 🤷
La_le Leylasiva21 bişey sorabilirmiyim hamilelikte ayak şişiyor ya doktor ayaginisi tepeye kaltirip biraz bekleyin diyor hamilelikte kaçıncı haftaya kadar yapılıyor o
Slaylmz Leylasiva21 böbrek genişlemesi oluşmuş sağ tarafımda doktor yasakladı sağ tarafı ama tek taraflı yatamıyorum.
Leylasiva21 Slaylmz benimde sağ böbrekte büyüme var ama doktor öyle bişi demedi bana peki baska ne dedi doktor
Slaylmz Eminedmr böbrek genişlemesi oluştuğu için sağ tarafımda yatma o tarafına diyorlar erken doğuma girme olasılığım olurmuş ya da ameliyat olmak zorunda kalırmışım ilerledikçe.
Eminedmr Slaylmz geçmiş olsun ozaman bisey diyemem ama doktoruna danis o senin icin dogru pozisyonu soyler
Slaylmz Leylasiva21 bol su içip sadece sol tarafıma yatmam gerektiğini söyledi bi de enfeksiyon çıktığı için antibiyotik verdi.
Leylasiva21 La_le tam sırt üstü sayilmaz oturur gibi ayaklarımı kaldırıyorum Zaten çok sistim istesemde sırt üstü yatamiyorum
La_le girayinannesi bebek için diyorlar ama birazda bizleri düşündüler resmen hep aynı tarfta yatmak felç geçiriyor yeri geliyir sirt üstü uyuya kaldığım bile oluyor şuan 23 haftaligim
Leylasiva21 Slaylmz ben bugün öğrendim dün gece sağ tarafa bıçak saplanıyor gibi oldu sabaha kadar bende gittim sağ böbrekte büyüme var ürolojiye git dedi
Slaylmz Leylasiva21 ürolojiye beni yönlendirmedi hiç ultrasonla kendisi gördü zaten büyümeyi sonra da idrar tahlili falan yaptı.