Elele Kızlar 75 lik şeker yüklemesinde açlık 86,3- 1. Saat 148- 2. Saat 112,8 çıkmış. Anlayan var mı değerlerden yüksek mi çıkmış diyet mi başlamam gerekecek acaba🤔 doktorum Pazartesi değerlendirecek ben internetten bakayım dedim kafama takıldı
Smyye1B Elele Değerleriniz benimkilerle çok yakın. 0 dk: 88.6 60 dk: 142.7 120dk: 120.8 Doktorum herşey yolunda gayet iyi dedi bana.
hilalavciiii Sadece 1. Saat çok az yüksek çıkmış, bence diyet demez saDece biraz dikkat etmenizi söyleyebilir 😇 1. Saat en fazla 140 diyorlar normalde, benim 180 çıkmıştı 2. Saat 182 çıktı öyle başladım diyete 😏
Elele hilalavciiii ay benim doktorum kesin yap der şekerim çıkmadan da diyodu zaren biraz kilom olduğu için hep dikkat et derdi😢
Derin4773 Bende yaptım nekadar olduğunu bilmiyorum ama doktor çok yüksek dedi diyet uygula dedi bol yürüyüş