18+6 dayım bende benimde arada kasılmalarım oluyor geçen gün doktor kontrolüne gittiğimde doktoruma sorduğumda genelde gebelikte rahim sol tarafa doğru yattığından sağ taraftaki kaslarında ona göre şekil oluşturmaya çalışıyor dedii, ama yinede içinizin rahatlaması için doktorunuzla görüşürseniz daha rahat hissedersiniz☺️