MelikeBatu71
Bende öneriyle kendisine geçiş yaptım 20.ci haftadan itibaren ona gidiyorum. Şuanlık memnunum doğumumu da orada düşünüyorum. Şöyle ki takipli olduğum başka bir hastanede başka bir doktor vardı bebeğimin ayaklarında sorun var o görmemişti Funda hanım görmüştü o yüzdendir tercih sebebim.