Lujoso Ben de medicalpark Ünal beye gidiyorum çok memnunum 😊17. Haftalık şuan. Ama doğum fiyatları hakkında fikrim yok.
Mihriballim Lujoso bende Ünal beye gidiyorum 🥰☺️ ahh hamileliğinizin en güzel zamanları tadını çıkarın
Anne_N Muratnevin Alamıyorum. 12 gün önce tansiyon sıkıntısı yaşadım. Haftalık doktora gel dediler doğumhaneden. Gidebilene aşk olsun. Bulamıyorum randevu
Aselsevde emirem24 itibar eminliye gidiyorum canım memnunum ilk gebeliğimde de oraya gittim orda doğum yaptım 🌸 sen hangi Dr a giidiyorsun
emirem24 Aselsevde bende funda demirel’ e gidiyorum her ay düzenli gidiyordum bu ay grevden dolayı gidemedim oraya hala randevu bulamıyorum 😞 hastane nasıl memnun muydunuz ilk doğumunuzda
Aselsevde emirem24 memnundum canım zaten memnun olmasam gitmem yani benim için özelden pek bı farki yok doğumumda olsun ebe bnmle hep konuştu acımi unutym diye bitane de hemşire vardı oda elimi tuttu çok iyiydi odaya geçince de çok yardımcı oldular emzirmede inşallah bu sene de öyle insanlara denk gelirim tek temennim o sen kaç haftaliksin canım baştan beri hep oraya mi gidiyorsun
Muratnevin Anne_N napcaz yaaa devlet hastaneleri çok sıkıntılı özellerde dünya para , medikal park a gidiyorum kontrolle ama devamlı para demek , Alikahya’da Pınar hanımı bulana aşk olsun
Merv_cnl Muratnevin evet doğru haklısınız ama değer gördüğünüz bir hastane doktorları dizinizi ayrı ilgili
Anne_N Muratnevin gerçekten öyle. Ben de akademiye gidiyorum. Bu hafta pes ettim. Artık bakmıyorum randevu. Arada bir kontrol bir tahlil nefes alıyoruz randevu bulabilirsek. Sadece devlete giden ne yapsın 😔
emirem24 Aselsevde inşallah ilki gibi güzel geçer süreciniz. 34. Haftamdayım bastan beri çok doktor değiştiedim özel devlet cok yere gittim en son 5. Ayımda alikayyada kaldım
emirem24 Aselsevde merhaba ben size birşey soracaktım, alikahya da doğum esnasında önlük onlar veriyormu yoksa biz yanımızda elbise vs götürüyor muyuz? Kısa bilgilendirme yapsrmısın
Aselsevde emirem24 Amin cnm inşallah. Senn de az kalmış Rabbim hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin.. baska Dr a al randevu
Ftmasl ozturkt acaba detaylı ultasona girdiniz mi girdiyseniz de nerde girdiniz bende prime gidiyorum Aslıhan hanıma
ozturkt Ftmasl ben aralik ayinin sonunda derman tip merkezinde 300 tl ye yaptirmistim prime da 800 tlydi
Ftmasl Edadrmz acaba detaylı ultasona girdiniz mi girdiyseniz de nerde girdiniz bende prime gidiyorum Aslıhan hanıma