Civcivim000 Zehrakhr 39+6 biz de asla belirti yok ptesi kontrole gidicem muhtemelen yatış verip suniyle başlatcaklar ama tabi doktorumu bulabilirsem grev falan derken ne olacak nasıl olacak bilemiyorum hakkımızda hayırlısı
Aycan051415 Zehrakhr son 3 geliyorum o gruba bekleyin beni demek isterdim ama beklemeyin yaa belki dogurrum filan insalah😅🤣🤣🤣
eliftokdemir Zehrakhr benim de 39+5 al benden de o kadar napıyor bu bebişler içerde kamera tutup bakasım var😂
Sedaaaa2 Zehrakhr 40+4 üm tık yok yani ne sancı ne bişe her gece suyum gelir sancım olur umuduyla yatıyorum ama nerde 😂😂😂😂
Zehrakhr Hilalkotan hangi ildesiniz devlete mi gidiyorsun banada pazartesi gel tekrar görüşelim dedi ama ben beklemek istiyorum ama eyer suni ile alalım derse kesinde haftası doldu onuda çok istiyorum bilmiyorum yani ☺️
Zehrakhr Civcivim000 kadın doğum ve acilde grev yokmuş canım ☺️ Bakalım hangi ildesin devlete mi gidiyorsun
Zehrakhr Aycan051415 biz yandık sen yanma bacım sen doğuranlar kervanına katıl bende her gün bi umutla uyuyorum gece doğururmuyum diye ama yok
Aycan051415 Zehrakhr ahaha aynı ben 🤦♀️ benim ilki 42de geldi bacim hiç umudum yok siz grubu boşaltın en kidemliyim onceden😅