Leylasezgin malesef ben bide öğretmenim sınıflara girerken ölüyordum dersin ortasında öüre öüre çıkıyordum .Şu an o günlerimi bile arıyorum ikizler biraz sıkıntılı bulantı bitti biraz gezdim sonra da erken Doğum riski çıktı yine yatıyorum evde kalkmak yasak doğduktan sonra da bakımı zor alışıcaz bunlara ödül geliyor bana iki tane .Hepsi geçiyor ben kusmaktan reflü olmuştum ağlıyordum her gün yapacak bir şey Yok ama malesef