BlueLove benim ilk haftalarda düşüyordu tansiyonum 8 e 4,5 civarı oluyordu pekmez ye aç karnına bunun için ayaklarını yukarda tut uzanirken. Çok hafif tuzlu ye istersen ama az tuzlu ayran da içebilirsin. doktoruma sordum dedim benim tansiyonum düşüyor hep diye tansiyon düşüklüğü iyidir önemli olan çıkmaması dedi. Çıkınca ilaç veriliyormuş ama düşünce ilaç yokmuş ilerleyen haftalarda dahada düşecek bayilabilirsin hatta o yüzden yavaş hareket et ve dikkatli ol dedi ama korkulacak birşey yok dedi. Çok şükür 30.haftadayim ilk 3 ay düşük seyrettti sonra kan ilacı yani demir ilacı başlayınca geçti. Bayılma vs olmadi yani dahada düşmedi. İnşallah düşmez bakalım. Beni yukarda yazdığım şeyler kurtardı bide aç kalma kahvaltinu düzenli yap. Tansiyon düşüklüğü vücut susuz kaldığında, kansızlıkta felan olan bı durum onyuzden pekmez ye ve bol su iç aç durmamaya çalış.