36 haftadayız bugün kontrolümüz vardı ultrason da herşey normaldi ama nst de kalp atımı çok yavaş çıktı doktor çikolata meyve suyu yiyip tekrarlamamı yine aynı sonuç çıkarsa yatışımı yapacaklarını söyledi sonraki sonuç normal çıktı ama şuan üstüm de tedirginlik var acaba halen öyle mi diye gerçi doktorum biraz o yönlerde tedbirli olsaydı bırakmazdı ama yine de sormak istedim öyle bir durumla karşılaşan oldu mu