poncikveannesii nurhayatogul bence çok güzel herkesin zevki farklıdır siz beğendiğiniz ismi koyun illaki bi olumsuz yorum olacaktır
nurhayatogul Melisamm06 peki ne olabilir sizce ilk kızımın adı Erva nur idi. ( kaybettim) oğlumun adı Çağan aras. Bu sefer tek isim düşünüyorum
Baby_26 nurhayatogul Nefes ismini severdim de o diziden sonra soğudum. Pera ismi çok güzel geliyor bana bu aralar 😍
gulfemsvnc nurhayatogul Çok severim çokta sevdiğim bir akrabam oğluna Nefes Kaan ismini koymuştu🤍 Tek başına da yeterli bence Nefes💫