Snemgokbil Kizlar normalde hep bı hafta önce adet olurdun yani 3 haftada bir şimdi 1ndeydi geçti test yaptım çift çıktı ama bayadir karnımda gidiklanmalar var çok erken değil mi bide mide yanması falan ilkinde yoktu şimdi çok fena ama daha doktora gidemedim
hemsiree Snemgokbil yok valla ben de kasığıma giren kramplardan anladım henüz reglim gecikmemişken hemde
Suna0991 Snemgokbil 13gun geçmiş o zaman olabilir bence bende 2 hafta sonra test yapmıştım ama hissetmiştim zaten hamile oldugumu. O zaman hayırlı uğurlu olsun diyim ben 😇🙏 Allah kucağına almayı nasip etsin
Snemgokbil hemsiree benimdemi kramp acaba dicem de böyle 5 6 aylıkken hissettiğim bebek hareketi gibi ama bilemedim