duygulu62 aynıyız seninle Rabbim gününü tamamlamayı nasip etsin. Benimki sıkıntılı suyu az risk grubunda 2 günde bir nst ye giriyorum suyu 4cm de normalde 7 olması lazım 3 cm olduğu zaman acil doğum yapılacak. Gelişimi geri kalmış kordondan kan akışı olmuyor ne yesem 10 gr bile almıyor son haftalarda :( bana Duâ edin 38 haftayı bitirmeden doğurmak istemiyorum. Normal doğum istiyorum ama böyle giderse doktor sezaryen ile erkenden alacak