Bfbfbfe bende yeni sezeryanla Doğum yaptım canım 17 gün oldu çok şükür sıkıntısız geçti. Sondayı uyuştukdan sonra taktıkar hiç bişey hissetmedim. Ameliyatta da bişey hissetmiyosun insanı rahatlatıyolar. Bebeğini görünce insan herşeyi unutuyo zaten 😊 sondayı çıkartırkende hiç acımıyo hissetmezsin bile. Rabbim evladını sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 😍☺️