Nur87 bennnnnn rezervin azdı iki defa yumurtalık takibi yaptırdım ikisinde de olmadı Dr tüp Bebek yapalım dedi bir buçuk yıl olmadı tamam dedim işten üç hafta izin aldım alışverişe gittim kuofor lazer epilasyon festivaller dipten temizlik öyle böyle değil bir saniye durmadım adetim gecikti stresten dedim tüp bebek merkezi aradı adet oldunuz mu diye sordu yok dedim strestendir dediler eşim test yap dedi yapmam dedim bıktım negatif çizgisi görmek istemiyorum dedim sonra yaptım testi pozitif çıktı şok oldum 4 aylık olduk hala inanamıyorum stress çok önemli gerçekten