20+1 haftalık hamileyim geçmeyen diş ağrım vardı doktorumun onayı ile bir hafta antibiyotik kullandım ama bana mısın demedi bugünde gittim çektirdim zaten diş çürümüştü ve burda benimle birlikte birçok kişi diş ağrısından muzdarip 15. Haftadan sonra kanal tedavisi ve diş çekimi yaplıyor sadece film çekilmiyor bilgilendirmek istedim.