Kızlar selam, 38+2 yim 3 gündür şiddetli öksürüyorum 😢 ne yaptıysam geçmedi her öksürdüğümde karnımın içi çok ağrıyor bebek kasılıyor sanki, çok üzülüyorum minişime 😢 bir de son haftalarda öksürük doğumu başlatır diyorlar her öksürükte rahim kasıldığı için açılma olur diyorlar doğumum bu haldeyken başlarsa öksürmekten nasıl ıkınırım ay çok korkuyorum 😦 son haftalarında bunu yaşayan var mı ne yapsam iyi gelir yardım edin