3oglanannesi Gamzehakannn 1 cm açılma ve aşırı kaılmayla 22 gün dayandık o kadar dayansa yeter ama haftanız kötü değil korkmayın
Sakyol12 Gamzehakannn bende 31+4 oldum bir haftadr 2 cm açıklığım var ve rahim yumuşaması var umarım 34 35 leri görürüz 🙏🏻
MHMRV Hiç endişe etme bence . Bunlar gayet olağan şeyler . Güzel düşün güzel olsun . Bebeğini sağlıkla kucağına alacaksın . 🙏
Gzm23 Gamzehakannn canım yine kilosu iyi şu anlık doktor ne dedi bir kaç hafta daha dayanır mı dayansa daha iyi olur dayanmazsa da haftası kötü değil canım
Gamzehakannn tugbaacng iğne vurdular 2 tane🥲🤲🏻Ciğer geliştirici bir de sancım olmasın diye hap veriyorlar
Gamzehakannn Sakyol12 bende onu istiyorım canım en azından ciğerleri iyi gelişir anne karnında ne ladar kalsa o kadar iyiy
Gzm23 Sakyol12 doktor ne dedi bnde de direnç artışı ve çentik var doktor bebek beselenemeyebilir gelişme geriliği olabilir dedi bende 34+6 haftalığım inşallah bir kaç hafta daha dayanır yaa 🙏🙏🙏
Zehrakhr Gamzehakannn 34 haftadan beri 2 cm açılmam var 40. Haftadayım ama gelsin diye yalvarıyorum artık
Sakyol12 Gamzehakannn 28. Haftada ciğer geliştirici yapıldı çünkü benim erken doğum riskim 20. Haftadan beri var
Sakyol12 Gamzehakannn 4 gün yattım ilerleme olmadığı için her gün kontrole gitme şartıyla taburcu oldum canım