grbt55 Evet öyle. Eskiden 38 de falan alıyorlarmış yine tercihen 38 yapan vardır belki ama benim doktorum tıp literatüründe artık 39 haftayla tam gelişimini tamamladigini söylemişti 39 hafta öncesi elde olmayan bir durum olmadığı sürece alamam demişti 16 ay önce ilk doğumumu yaptım öyle konuşmuştuk