Perilisa Hafi totem yapalım kızlar bakalım bu gece kimin sancısı tutacak suyu nişanı gelecek sabaha doğum yapacak🤣 37+4 olduk bende gelen giden yok 38 den önce geleceğinide hiç sanmıyorum🤣
BesteKc Perilisa bugun eşimin doğumgünü bugun doğursam da doğumgünü pabucu dama atılsa diye bekliyorum ama tık yok 😂😂🤪
defneveannesiii Perilisa 38+4 gelen giden yok. Yerini sevdi sanırım 😂 Gel artık annecim sırt ağrıları bel ağrılarından kurtar beni 😂😂 anlamadığım nokta şurası 33. Haftada erken doğum riski var denildi istirahat önerdiler falan. Eee Şimdi gelesi yok bebişinnn 😂😂
Gk14 Perilisa 39+6 olduk hâlâ gelen yok 🤷🏻♀️ neyse zaten ayın 14 üne gün almıştık ne kaldı ki şurada ☺