Nagihan3701 hamile gibi durmuyorsun zannetmiyorum hamile kalıcağını benimde sürekli çift çizgi çıkıyordu ama biz biseu yapmadık tamamen bitmesini bekledik sonra 3 ay sonra hamile kaldım seninki bence biraz parça yada kan pırtısı kalmıştır sen bi kadın doğuma git en doğru kararı onlar verir Bebek varsa kese gözükür zaten hayırlı olsun inşallah