Ayy öyle garip haller içindeyim hiç bişey anlayamadım ben ya kızlar ben dün ve ondan önceki gün yumurtlama testi yaptım 2side çift çizgi koyu gibiydi yani yumurtlama gibiydi birgebeningunluğu sayfasına yazdım abla bana cuma cumartesi pazarı değerlendirip bugün test atmamı söyledim bugünde silikti ama akşam ben sanırım adet oluyorum ve 4 günüm var erken oluyorum yumurtladıysam veya o dönemdeysem nasıl adet oluyorum daha tam sökülemedim akıntı şeklinde geliyor sırtım belim karnım ağrıyor ben hiç bişey anlayamadım en kısa zamandada doktora gideceğim reglim iki gün önce oluyordu 2 aydır bu ayda 4 gün önceden 🥴 valla hiç bişey anlayamadım