Burcudvci46 34 haftalığız kızlar kaburgamın altında diyagrama yakın yerde ağrım var kızımda sol tarafıma tam oraya toplanmış sem sert başına gelen var mı soluma sağıma yatamıyorum oynadıkçada canım yanıyor normal mi bu
basaksahinx Burcudvci46 bende 34 haftalığım bende gündüz çalışırken ara kafes kemiklerime baskı yapıyor ama acı değil ağrı. Biraz Hereketi arttırmaya çalışın hamile hareketleri yapın.benim ağrı sızı olunca bi iki gün hamile hareketleri yapınca hafifliyor
Ceylanfatma Burcudvci46 bendede bu agridan var bende 34 haftaligim ve surekli agriyan bi agri..bende baskidan dolayi diye dusunuyodum.ama erken dogum riskimde var 33 de hastaneye yattim.o agri disinda sancilarim vardi durdurdular.acilma yoktu allahtan..
Burcudvci46 basaksahinx Hareket ettikçe daha çok ağrıyor kızım şuan komple solda hafif oynasa ağlıcak dereye geliyorum yani Ya şuan çok korktum bu doğum belirtsi mi
Mlsnr6757 Benimde böyle oldu 34. Haftada yani geçen hafta doktoruma gittim sancım çıktı ve 2 cm açılmam başladı doktor ciğer geliştirici iğne yaptı bide kasılmayı durdurmak için hap verdi
Mlsnr6757 Burcudvci46 benim biryerde durmuyor zaten bebeğim doğum pozisyonunda açılmam da var 🙂 ilaçla durduruyoruz
Mlsnr6757 Burcudvci46 oturduğun yerden ayağa kalkarken sanki o mide kısmını kesiyorlar gibi mi oluyor ?
Burcudvci46 Mlsnr6757 Batma var kaburgamın altında kızımda tam orda yürürken filan batıyor sol sağ yatamıyorum kıpırdamak istemiyorum hiç
Mlsnr6757 Bende çok acıdığı için gitmiştim doktorum nst çekti ve çatı muayenesi yaptı istersen sende git canım doktora