tupbebekannesi123 Bende ilk haftalardan beridir kasık bel ağrısı var ve şuan 16+3 haftalık hamileyim ara ara adet olacakmışım gibi ağrılarımda oluyor doktoruma söyledim rahmim büyüdüğü için ve bebek kendine yer açtığı için oluyormuş normal dedi. Çok şükür bebeğimde de bi sorun görmedi. Bu arada benim de tüp bebek 👶 stres yapma bunlar olacak çevremdeki bi çok insan böyle şeyleri yaşıyor ☺️