Kızım 3 aylık. Geçen akşam dışarı çıkmamız gerekti. Arabaya binmek için yürüyorduk bebeğim de kucağımdaydı. Yüzüne 2-3 damla yağmur geldi. Hemen böyle gözlerini büyüttü sanki nefes alamıyor gibi davrandı. Yüzüne hafif bi rüzgar gelince de aynı şeyi yapıyor böyle nefesi bi garip oluyor. Sizin bebekler de böyle mi?