6da başladı 9da coştu 10 da artık dayanılmaz raddeye vardığı için prilama başladım 14teyim bu hafta evde olduğum bi gün deneyeyim bırakayım dedim içmedim mahvoldum:( inşallah azalarak biter diyordum ama bu sıra yeniden tiksintilerim koku hassasiyetim arttı ilacın dozunu artırmak durumunda kalacak gibi hissediyorum:(