Demhat yani herkesin farklı olabilir tabi ki ama benim iyi geçti genel olarak tabi arada sırtım agrıdıgı , midem yandığı gün de oldu .. hamile olduğumu unuttuğum çok zaman da oldu.. yavrucum mide bulantısı bile yapmadı bende o yüzden ona hiç kıyamıyorum kendi kendine takılıyor anasına etkisi yok😄🧿