Kızlar merhaba doktor randevuma daha 15 gün var o yüzden sizlere sorayım dedim ilk gebeliğim şu an 23+4 teyim aktif olarak çalışıyorum . Bende bazı belirtiler var devamlı baş ağrısı aniden çöken halsizlik gibi netten baktım gebelik zehirlenmesi yazmışlar başına gelen var mı belirtileri neler . Ha bu arada bende zaten migren var yıllardır o yüzden baş ağırısını pek önemsememiştim ama bu halsizlikte başlayınca bir şüphelendim . Normal hayatımda çok hareketli bir insanımdır bazen birden halsizlik çöküyor ve kalıyorum. Tecrübesi bilgisi veya bu konuda fikri olan var mı ?