Zambak55 Kızlar doğumdan sonra korse kullanan oldu mu yA da faydasını gören oldu mu sarmak mı korse mi sizce 😬😬 sezeryan da korse kullananlar oldu mu deneyimlerinizi yazar mısınız lütfen korse arayışındayım 😬😬
SeldaEroglu Korseyi pek onermiyolar sarmak daha iyiymis ama bilmiyorum ben 2 normal dogum yapyim sarmadim da korsede takmadim
Cansugamze_ Ne sardım ne korse kullandım sezeryan oldu doğumum bebeğimi emzirdikçe zayıfladım göbek de kalmadı bunda bakalım nasıl olcak 🥺