Merikooo canım ben de öyle hissediyordum.. arkdslarim geceleri uykudan uyandırıyor tekmeleriyle diye anlatıyordu.. ben de kafama takıyordum ister istemezz.. ama şuan 34+4teyum 32den itibaren daha güçlü daha net hissetmeye başladım.. herkesin zamanı farklı bence.. hatta her bebek de farklı.. herkesin aşırı hareketli kıpır kıpır olcak die bisey yok 💕