Mirayyusuf Mrblar 38 hftlk hamileyim kasilmarim var geçmiyor bebeğim hareketleri çok sert canını acıtıyor bu normalmi beldende oluyor ağrı kasiklarimda var
Bahar54 Mirayyusuf kasilmalar duzenli ve uzun suruyorsa dogum yakin olabilir. Agrinda coksa bi doktora gorunmenizde fayda var ama bu haftalarda normal az kalmis zaten
Mirayyusuf Bahar54 bide sezeryan olucak ilki sezeryanla oldu buda ikinci sezeryanim ve bebeğim baş aşağa ağrının olması normalmi
Bebikimm İlk doğumunuz olsa bile az çok bilmeniz lazım ki doğumunuz yaklaşmış, ağırınızın olması da normal, bebeğin harketlerinin daha güçlü olması da normal.. Allah bi avazda kurtarsın inş.