irezeyy Hava makinesiyle alıyorum sabah akşam birer ampul içinde kortizon var dediler korkuyorum açıkçası, aranızda kullanan var mıydı?
yenidennnn Ipek0506 nasıl bi nefes darlığı oluyor harekete bağlı mı hep mi var benimde oluyor bende göğüs doktoruna gidicem yemek yerken bile zorlanıyorum
Miniginannesiiii1111 busenaz68 yarım kullanmadiniz değil mi tam kullandınız ya bende gebeliğimin başında kullanmıştım ama şimdi tekrar öyle olunca kararsız kaldım cortair rahatlatıyordu çünkü
Miniginannesiiii1111 Ipek0506 bende sonra kullandım yarım doz şükür sorun yok teşekkür ederim cevabınızı için 🙂