Meltem55- 34 hafta çok erken 37. Haftadan önce alttan muayene onerilmiyor canım. Çünkü bazen Nişan gelmesini hizlandirabiliyor ki zaten ultrason da kanala girip girmediği pozisyonu dahil her sey belli oluyor. Bence erken doğum riskin yoksa biraz daha bekle derim doktorundan rica et 38 haftalik gebeyim benim doktorum dahi 38+4 te muayene edecek