Askna hiçbişey gaz yapmaz. Sütten gaz geçme olayı kanıtlanmamış bilimsel gerçekliği olmayan konu. Bebek dünyaya alışmaya çalışıyor,bağırsaklar gelişmeye devam ediyor bu yüzden gaz oluyor. Gazlı bebekte yemenizde yemesenizde gaz olur. Siz yemezseniz kaliteli süt üretimi yapamazsınız. 7 ay kolikti oğlum. Yedim gazlandı yemedim gazlandı.2 tane Profesör pediatri doktorum ye dedi. Haklılardı. Bulgurla ömür geçmez. Sizin dirence sağlıklı vücuta kaliteli süte ihtiyacınız var. 😉