6 şubat’ta testim pozitif çıktı ve kan sulandırıcıya başladım doktorumun söylemesiyle, ve 28 şubatta kontrole gittim d-dimer testi verdik ve sonuç 1990 çıktı doktor bir kutu daha kullan dedi ilacım bitti ve ben sağlık ocağında yazdırdım tekrar aldım çünkü kar yağışı nedeniyle merkeze gidip kan veremedik, sağlık ocağıda test yapmıyor.
Size sorum benim gibi covid sonrası kan sulandırıcı kullanıp kan değeri yüksek çıkanlar ne kadar sürede değeriniz düştü ?