Benimde 30. Haftada kanala girdi şuan 33 haftalığım erken doğucak diye ciğer geliştirici ve erken doğum engellensin diye iğne vuruldu, doktorum 2 hafta daha dayansa yeter dedi kilosuda 2400 inşallah 35 i görürüm herhangi bir sıkıntı yaşamam:( dediğin gibi bendede sık sık idrara çıkma oluyor ayakta çok durduğumda vajinamda aşırı baskı hissediyorum ve belim karnımda her gün ağrı oluyor