Masal0101 Doktorum bebeğin aşağıda olduğunu söyledi uzanmam gerektiğini söyledi aranızda bu durumu yaşayan oldu mu acaba ?
Ozlm0916 Masal0101 canım bende 20 haftalik hamileyim bebek assada hep assadan vuruyor yani rahmin üstunden bende korkuyorum sali gunu doktor kntrolumuz var gidince soracam bi 😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒
ilaydaelcinn_1 Masal0101 13.haftamda benimde öyleydi hatta rahim ağzında duruyor dendi, 17.haftda gittiğimde yukarı çıkmıştı çok şükür :) 🌸
Masal0101 Bebeğin aşağıda olduğunu söyledi daha 20 Haftalık çok tedirginim progesteron verdi tekrardan inşallah yukarı çıkar
Merveaslan0651_ Masal0101 canim bende sen gibiydim plesenta previye olarak ilk kızımı dogurdm smdi yine hamileym ve yine aşağıda kanamam olunca farkettik sende de kanama oldu mu 18+3haftalgm ins yukarı çıkar ama pek umudum yok 😔
Masal0101 Ozlm0916 benimde öyle canım tekmelerini aşağıdan hissediyorum inşallah senin bebiş aşagıda değildir insan çok korkuyor daha 20 Haftalık
Masal0101 Kanamam yok çok şükür doktor aşağıda olduğunu söyledi uzanıyorum sürekli yukarı çıkar inşallah canım senin bebeşinde çok tedirgin oluyorum benimde cinsiyeti kız
Ozlm0916 Masal0101 bide kız bebek yukarda erkek bebek assada olur diyolar kimide buyudukce cikar karnin yukari diyor
Ozlm0916 Masal0101 içime kurt düştü ya gece gece telaşlanmakta istemiyorum çünkü bebek 19 haftalik oldu bugün 17 +3 ken cinsiyet ögrenmeye gitmistik o zaman hic bisey demedi gayet sagliklisiniz bi sorun yok demisti
NurcanZaroglu Masal0101 benimde 20 haftalıkken öyleydi doktor kontrolünde sorduğumda bebek büyüdükçe rahim buyuyrek yukarıya çıkar demişti. Öyle de oldu şuan 24 haftalık ve artık hareketlerini karnımda hissediyorum. Endiselenmeyin
Elif9292 Ozlm0916 ama benim KIZ bende 20 haftalik olucam iki gun sonra hagla rahmin hemen ustunde kasiklarn icinde pitir pitir oynuyo uzaninca
Masal0101 Ozlm0916 strees yapma canım doktora gidecekmişsin zaten sorarsın doktora telaşlanmakta iyi bişe değil
asli-95 Ozlm0916 ben de 22 haftalığım canım bebek hareketlerini bu haftalarda aşağıda hissetmememiz çok normalmiş bence bunu takma kafana benim de öyle, yakın arkadaşımın da öyle. Ablamın da ilk hamileliğinde bebek kasıklardaydı hep :)
Ozlm0916 Elif9292 vallaha kuzum belkide batıl inançtır ama benim göbegimde assada ve dik duruyor yanları boş kız bebekler üste oluyor diyolar
Ozlm0916 Elif9292 yorumları okuyumca içime kurt dustü acikcasi ama 17 haftalikken doktora gittigimizde bisey demedi gayet normal hersey demisti
Elif9292 Kizlar 20 haftalik olanlar rahmin hemen ustunde sanki kasiklarin icinde hareket eden lerin cinsiyeti nedir
Elif9292 Ozlm0916 insallah batil inanc degildir oyledir ve benimde insallah erkektir doktorlar yanilmistir nasil istiyorum bi bilseniz cunki 2 kizim var artik diger meyveden tatmak istiyorum🤲