25 haft hamileyken covid olmuştum aşırı öksürük çektim zor geçirdim koronayı. Şimdi 38+4 Allah’a şükür atlattım o günleri, bebeğimde iyi çok şükür 10 gün sonra doğumum olabilir.. korkmana gerek yok ilaç alamazsın hamile oldugun için.. taze sıkılmış meyve suları,bol su, boğazını rahatlaması için ılık suya bal yada pekmez karıştırıp iç atlatırsın Allah’ın izniyle panik üzüntü yapma bebekte etkilenmesin.Rabbim.şifalar versin bebisini.saglicakla kucağına alırsın inşAllh🤲🤲