Ozgeozgul Klknh vermesi gerekirdi genelde gebelik düşünmeden önce başlanır hatta belki öyle düşünmüştür
58ee Klknh evet vermesi gerekirdi siz yakın bi eczane gidip alabilirsiniz folidoce öneririm güzel yan etkisi yok :)
Ozlm0916 Klknh tabikide vermesi lazımdı kuzum ilk 3 ay kullanman çok önemli bende kansızlık olduğu için gebeligimin başından beri kullaniyorum 5 aylik olduk 😍 bakalım ne zaman bıraktıracak
Serenay07 Vermesı gerek canım kullanmayan helede senım su haftalarında gebe yoktur yanı tam bebısın organlarının gelıstıgı donem nıye vermemiş ki enteresan
Bebetoveannesi Klknh ben hamile olduğumu testle anladım doktora gitmedim bir kaç hafta kendim folik asit alıp başladım folik asit çok önemli canım sen al kullan