RaYaRY Kızlar bebegim bı sağ bi sol vuruyo ama artık aşağı doğru rahimime vurduğunu hissediyorum içerde vurmadik bölge bırakmadı sizde durumlar nasıl
Ozlm0916 RaYaRY benim bebegimde soldan vuruyor rahmin üstünden 5 aylık hamileyim daha yukarı çıkmadi bebek niye acaba hep assada duruyo
La_le RaYaRY sen bide bı kaç hafta sonra gör asıl ozaman dicem önceki haftalar hiç bişey deqil net bı şekilde derini cekistircek derece vuruyor özelikle gece yaticagin zamanlar benim önceden geceleri haraket ediyordu artık gunduzleride maç oynuyir içimde
eslemsi RaYaRY ne taraftan vurursa vursun hep şeyimden çikacak kadar aşşağıdan vuruyor. Hic yukari cikmadi cikmaya niyeti yok gibi. Gunduzde oynuyor ama gece cosuyor daha cok
Ezginur35 Aynı durum bende de aşağıda hareketlerini bazen de bir sağ da bir de solda hareketlerini hissediyorum erkek de olunca hareketli maşallah barekallah
Elif9292 Kizlar benimki kiz ama benimde asagida rahmin ustunde hemen cok hareketli hele uzaninca sizin cinsiyetler nedir yazarmisiniz gorenler hep icimden erkek geciyo ama doktor kiz dedi bana